TERUGKIJKEN WEBINARS ‘KLANTBELOFTEN’

Introductie – kort (24-11-2020)

Introductie – volledig (24-11-2020)

Webinar 1 (12-01-2021)

Webinar 2 (19-01-2021)

Webinar 3 (26-01-2021)

Webinar 4 (02-02-2021)

Webinar 5 (09-02-2021)

Webinar 6 (23-02-2021)

ZET HET WELZIJN VAN CLIËNTEN VOOROP!

Schrijf je in en doe mee aan zes interactieve webinars. We nemen je mee in de achtergronden van de 10 klantbeloften als basis voor leefplezier en goede kwaliteit van zorg.

Het programma start in januari 2021 en bestaat uit vijf opeenvolgende webinars waarin steeds twee klantbeloften worden behandeld. Twee weken later volgt een afsluitende sessie waarin alle opbrengsten worden verzilverd tot jouw eigen praktijkplan van klantbeloften, waarmee jij dagelijks het verschil kan maken!

De data:

  • 12 januari 2021 (15.45-17.00u)
  • 19 januari 2021 (15.45-17.00u)
  • 26 januari 2021 (15.45-17.00u)
  • 2 februari 2021 (15.45-17.00u)
  • 9 februari 2021 (15.45-17.00u)
  • 23 februari 2021 (15.45-17.00u)

Na inschrijving ontvang je voorafgaand aan elke sessie een link waarmee je toegang krijgt tot het webinar.

INSCHRIJVEN

Bedankt voor je inschrijving. Het is verstuurd naar de KWALITEIT@ organisatie. Noteer de data van de webinars alvast in je agenda. Voorafgaand aan elk webinar ontvang je van ons een inloglink.
OEPS.... er ging iets mis. Probeer het later nog een keer!

POSTER

Ook interessant voor je collega’s? Wijs ze op deze inschrijfpagina en deel onderstaande poster!

Deel dit met je collega's!